Zaloguj Zarejestruj Moja lista życzeń Koszyk

pl

  • pl
 

Activity

Activity - pokaż, narysuj, opowiedz, czyli kalambury.

Więcej

80,00 zł

Dostępny: Produkt niedostępny lub ostatnie sztuki. Pytaj w sklepie lub mailowo: gralnia.lodz@gmail.com

Dodaj do koszyka


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Activity jest grą umożliwijącą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.

 

  • Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
  • Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
  • Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.

 

Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.

 

Przygotowanie gry: 

W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.

 

Zasady gry:

  • Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.
  • Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
  • Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
  • Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
  • Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
  • Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.

Wskazówki:

  • Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło ale osobno poszczególne wyrazy.
  • Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika.
  • Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest wiele nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp.
  • Można skrócić (lub wydłużyć) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty.
  • Gra dla 3 osób trwa zwykle krócej niż gra drużynowa

 

Zawartość pudełka:

  • 440 kart
  • 1 plansza
  • 1 klepsydra
  • 4 pionki
  • 1 instrukcja
  • Gatunek rodzinne
  • Wiek graczy od 12 lat
  • Liczba graczy 3 - 16 osób
  • Czas gry ok. 45 min
  • Wydawca Piatnik
  • Edycja polska
  • Instrukcja polska

< >

Filtruj produkty

Rodzaj gry

Gatunek

Wiek graczy

Liczba graczy

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Mój koszyk Realizuj zamówienie