Zaloguj Zarejestruj Moja lista życzeń Koszyk

pl

  • pl
 

Neuroshima HEX Neodżungla 3.0

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.

Więcej

30,00 zł

Dostępny: Produkt niedostępny lub ostatnie sztuki. Pytaj w sklepie lub mailowo: gralnia.lodz@gmail.com

Dodaj do koszyka


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą. 

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami. 

Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne. 


Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).

 

Zawartość pudełka:

  • 35 żetonów Neodżungli
  • 6 znaczników ran
  • 3 znacznik sieci
  • 2 znaczniki jadu
  • 2 znaczniki Neodżungli
  • zapasowe żetony i znaczniki
  • instrukcja
  • woreczek strunowy
  • Rodzaj gry planszowe
  • Gatunek strategiczne
  • Wiek graczy od 10 lat
  • Liczba graczy 2 - 4 osoby
  • Czas gry ok. 45 min
  • Wydawca Portal
  • Autor Michał Oracz
  • Edycja polska
  • Instrukcja polska

< >

Filtruj produkty

Rodzaj gry

Gatunek

Wiek graczy

Liczba graczy

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Podatek
0,00 zł Razem

Podane ceny są cenami brutto

Mój koszyk Realizuj zamówienie